ΡΟΗ

ΚΟΚΚΙΝΟ ΜΕΝΟΥ - ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ 53ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

| ΣΧΟΛΙΚΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ 53ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ - ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ

Σάββατο 6 Δεκεμβρίου 2014

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ ΣΤΟΛΙΣΑΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Σε χαρούμενη χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα, οι  μαθητές και οι μαθήτριες ττου σχολικού συγκροτήματος της πρώην παιδαγωγικής Ακαδημίας Ηρακλείου έντυσαν το σχολείο με χριστουγεννιάτικα στολίδια , και δεντράκια .

Με χριστουγεννιάτικα τραγούδια και πολύ κέφι συμμετείχαν όλα τα παιδιά βάζοντας τη δική τους πινελιά στα φετινά Χριστούγεννα!



Η εκδήλωση στολισμού πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 6 Δεκεμβρίου απο τι1 10.00 το πρωί και τα παιδιά μαζί με τους γονείς είχαν τη δυνατότητα να κρεμάσουν τις κάρτες τους, στο Χριστουγεννιάτικο Δέντρο.










6 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ




 Το σχολείο ΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ συμμετείχε στις 6 Οκτωβρίου 2014 στην 1ηΠανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού με θεματικός άξονας είναι «Ρατσισμός και Διαφορετικότητα, όλοι διαφορετικοί, όλοι ίσοι».

Από τους εκπαιδευτικούς φυσικής αγωγής των σχολείων οργανώθηκαν αθλοπαιδιές για όλα τα παιδιά και συγκεκριμένα παιχνίδι δεξιότητας σκυταλοδρομία – συμβολισμός, παιχνίδι «Δέντρο βράχος γέφυρα», σκυταλοδρομία σε τετράγωνο και αθλοπαιδιές:  βόλεϊ και ποδόσφαιρο.

              
Παράλληλα από όλους τους εκπαιδευτικούς της σχολικής μονάδας οργανώθηκαν εκπαιδευτικές δράσεις σε σχέση με τη διαφορετικότητα, την αντιμετώπιση των διάφορων μορφών αποκλεισμού, διακρίσεων, φαινομένων εκφοβισμού,  ρατσισμού,  ρατσιστικού λόγου, ρατσιστικών συνεπειών και αναπτύχθηκαν εκπαιδευτικές προσεγγίσεις ενδυνάμωσης όλων των παιδιών.
Μέσω των εκπαιδευτικών και αθλητικών δράσεων συμμετοχής όλων, καλλιεργήθηκαν στους μαθητές/τριες, πρακτικές αντίστασης σε κάθε μορφή αποκλεισμού, διάκρισης, οδηγώντας τους σε διαδικασίες για την ανάπτυξη της ενσυναίσθησης, των φιλικών σχέσεων, της αλληλεγγύης  και της στήριξης για τους άλλους.  Ευρύτερος στόχος όλων των δράσεων ήταν να αναδειχθεί η κοινωνική διάσταση, η φιλοσοφία και η δυναμική του Σχολικού Αθλητισμού, ώστε να εκπαιδευτούν οι μαθητές/τριες να λειτουργούν ως δημοκρατικοί, ενεργοί πολίτες.


Καλλιεργήθηκαν στους μαθητές/τριες, πρακτικές αντίστασης σε κάθε μορφή αποκλεισμού, διάκρισης, οδηγώντας τους σε διαδικασίες για την ανάπτυξη της ενσυναίσθησης, των φιλικών σχέσεων, της αλληλεγγύης  και της στήριξης για τους άλλους.  


          
            Σημαντικότατο γεγονός για την επιτυχία των δράσεων ήταν η κοινή συμμετοχή στις αθλητικές δραστηριότητες των μαθητών/τριών του 53ου και του 54ουΔημοτικών Σχολείων και του 3ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου. Συμμετοχή ως φίλαθλοι με κατάλληλο υλικό είχαν και οι μαθητές/τριες του συστεγαζόμενου 2ου Ειδικού Νηπιαγωγείου Ηρακλείου.
Με τη συνύπαρξη κατέστη δυνατό να αναπτυχθούν βιωματικές δραστηριότητες ανάλογα προσαρμοσμένες στην ηλικία και στην ένταση των ενδιαφερόντων των μαθητών/τριών. Παράλληλα δόθηκε η ευκαιρία  σε όλα τα παιδιά μέσω της συμμετοχής τους σε ζωντανά και ευχάριστα παιχνίδια και αθλοπαιδιές να βοηθηθούν να υπερβούν τις προσωπικές τους εμπειρίες και να δομήσουν μία σε βάθος γνώση της κοινωνικής πραγματικότητας που τους περιβάλλει.
Στον αύλειο χώρο της σχολικής μονάδας είχε αναρτηθεί κατάλληλο εκπαιδευτικό εποπτικό υλικό, κατασκευασμένο από τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές/τριες σχετικά με το ρατσισμό, τη διαφορετικότητα, τη σημασία της προστασίας των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και ειδικότερα των δικαιωμάτων των παιδιών.



ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ